Prowadzisz niewielką firmę i boisz się skorzystać z reklamy internetowej, ponieważ jesteś przekonany, że nie przyniesie ona efektów? Powinieneś zmienić swój tok myślenia! Sieć Google AdWords to świetne rozwiązanie – nawet dla małych przedsiębiorstw. Aby Cię o tym przekonać, stworzyliśmy listę korzyści, jakie przynosi promocja w sieci za jego pośrednictwem!
1.Google Adwords daje duże możliwości targetowania po frazach kluczowych
Do rozpoczęcia promocji w sieci Ad Words potrzebna będzie Ci lista słów kluczowych. To właśnie na niej będziesz opierał swoją promocję. Pamiętaj jednak, że im trafniej ją sformułujesz, tym lepiej okreslisz też grupę docelowa oraz wpłyniesz na lepsze wyświetlanie reklam! Postaw się w sytuacji klienta – to pomoże Ci dobrać odpowiednie frazy.
2. Google AdWords daje możliwość prowadzenia skutecznego remarketingu
Remarketing – a więc reklama śledząca tych, którzy odwiedzili już Twoją stronę lub skorzystali z usług firmy – to szansa również dla małych biznesów. Chcesz, aby Twoja marka została zapamiętana? To właśnie świetna propozycja, która wpłynie na rozpoznawalność oferty! Przypominając się klientowi zwiększasz szansę na to, że skorzysta on z Twoich usług.
3.Google AdWords pozwala działać lokalnie
Lokalny zasięg reklam pozwala na skorzystanie z Twojej oferty osobom, znajdującym się w określonym regionie – w województwie, mieście czy nawet dzielnicy! Oznacza to jeszcze dokładniejsze targetowanie. Pamiętaj, że użytkownicy często decydują się skorzystać z usług, znajdujących się w pobliżu ich miejsca pobytu.
4. Google AdWords informacje kontaktowe będą widoczne zaraz przy promocji
Reklamę w sieci reklamowej można uzupełnić o dodatkowe wersy – zawierające dane kontaktowe! To szansa na dostarczenie kompletnych danych klientom na temat Twojego biznesu. Możesz także wyszczególnić dane, które są w danym okresie szczególnie ważne dla Twojej oferty.
5.Google AdWords to natychmiastowa skuteczność
Cele reklamy AdWords są w takim samym stopniu mierzalne oraz widoczne. Dodatkowo masz możliwość podejrzenia, ile osób widziało reklamę, dokonało zakupu, czy porzuciło koszyk w trakcie pobytu na stronie. Problemu nie stanowi też sprawdzenie, z jakiego źródła pochodzi ruch na witrynie. To ważne, bowiem dzięki temu zyskujesz szansę na nieustanne optymalizowanie Twojej reklamy!
To tylko 5 powodów z listy kilkunastu, dla których małe firmy powinny skorzystać z Google AdWorda. Oczywiście swoją promocję w internecie powinieneś powierzyć agencji marketingowej, która ma spore doświadczenie i może pochwalić się świetnymi wynikami swoich kampanii. Jeśli szukasz kogoś takiego, to skontaktuj się ze specjalistami z agencji AlteMedia https://www.altemedia.pl/kampanie-google-adwords, którzy stworzą dla Ciebie skuteczne reklamy i sprawią, że więcej osób będzie chciało odwiedzić Twoją stronę!